من نخاستم درخاک غربت سفرکنم

اسلایدر

دانشجو افغانستان وبلاگ

این وبلاک درخدمت برادران پشتوفارس دری تاجیک هزاره ازبک پشیان و...... دیگر دوستان میباشد امیدوارم لحظاتی خوشی سپری کنید

من نخاستم درخاک غربت سفرکنم

شاعرسخی نظری

 

من نخاستم درخاک غربت سفرکنم


فقط اين درقسمت منوتوجدائي بودوبس


کي ميدونست که ازهمدورميشويم؟


چي فايده داشت بهم بودنم؟

آخرش سوختن قلب وتنهاي بودوبس


نخاستم تايک عمرت شکسته بال وپرت کنم


ريخته اشک نم نم بارون ازچشات گذري کنم


من هنوزعاشقتم آخرين حرفم اين بودوبس

شعرازسخی نظری



سخی نظری وطن دوست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

[ شنبه 25 مرداد 1393برچسب:,

] [ 10:58 ] [ سخی نظری وطن دوست ]

[ ]